~SEMOGA MENDAPAT MANFAAT YANG BERGUNA DARIPADA BLOG INI~

Wednesday 29 March 2017

TUGASAN 4- MOVIE MAKER

Haii semuaaa..ini merupakan tugasan terakhir sebelum cuti midsem..yahuuuu..
Tugasan kali ini agak mudah sebab kami dikehendaki membuat video pembelajaran untuk murid-murid tahun 1 hingga tahun 6. Kami bebas untuk memilih subjek apa pun. Syaratnya video tu mestilah menarik dan tak terlalu lama (duration 3mins)..So..saya dah siapkan dah pun video saya. Saya pilih subjek sains tahun 4 iaitu ciri-ciri tumbuhan..Saya memilih untuk menggunakan Powtoon sebab..sebab apa ye? hehe sebab saya dah pernah gunakan Powtoon ni masa diploma dulu..Saya dah masukkan dekat Youtube dah pun video nie..harap2 nnti viral laa..cewahh berangan lebih..Okeylah..korang boleh la tengok video yang saya dah siapkan nie ea..*sambil makan popcorn..nyum..nyumm..hehee..

#perasan tak blog saya ni dah makin berseri macam tuan dia? cia..cia..cia..💆

Selamat bercuti guysss..naik cuti nanti ada lagi tugasan..fuhhh..


No comments:

Post a Comment