~SEMOGA MENDAPAT MANFAAT YANG BERGUNA DARIPADA BLOG INI~

Friday 23 November 2018

PENGURUSAN PEMBELAJARAN

Assalamualaikum dan hai..


Setelah sekian lama menyepi..akhirnya saya kembali dengan entry yang berlainan dari sebelumnya😇 Kali ini saya akan berkongsi maklumat berkaitan subjek yang sedang saya pelajari iaitu Pengurusan Pembelajaran. Untuk pengetahuan semua, maklumat yang saya peroleh ini daripada pensyarah saya ketika kuliah tetapi telah saya olah mengikut pemahaman saya sendiri. Diharap agar anda semua mendapat info yang berguna selepas membaca entry saya kali ini.✌ Anda boleh klik pada kandungan untuk membaca senarai nota-nota sepanjang kuliah..


Disini juga saya menyediakan pautan untuk ke Portfolio Kajian kumpulan kami:

1. Pendahuluan

2. Objektif Kajian

3. Metodologi Kajian

4. Persoalan Kajian

5. Teori

6. Dapatan Kajian 1

7. Dapatan Kajian 2

8. Dapatan Kajian 3

9. Dapatan Kajian 4

10. Penambahbaikan

11. Rumusan

12. Poster Pengurusan Pelbagai Budaya

13. Blog Kumpulan 

No comments:

Post a Comment